torstai 7. helmikuuta 2013

what's my name

Dodiiin toka postaus ja aivot lyö nyt jo tyhjää et mistä kirjoittaisin. Latasin kännykkään bloggerin ja nyt ekaa kertaa kokeilen tällä tavalla, katotaan miten kirjoittaminen onnistuu!

Eilen oli kokeen palautukset ja huhheijaa ku olin pettynyt, ahdistunut ja suoraan sanoen todella vittuuntunu..voiko ihminen saada kolme nelosta viidestä kokeesta!? No eikun kotiin syömään suklaata tohon huonoon fiilikseen ja sit Kirby tulikin jo meille ja lähdettiin tanssi harkkoihin!


Pääsin pitkästä aikaa räpsimään kuvia, ei oo tullu otettua yhtään kun on nykyään kännykän kamera jota voi käyttää. Mut tänne vois yrittää jotain vähän parempi laatusia. Tänään ei oo mitään ihmeellisiä suunnitelmia, käyn kokeilemassa street dancee yhden kaverin ansioista ja varmaan vaan kotona hengailua ei tonne ulos jaksa mennä, niin kylmä! Mut toivotaan et siel tanssissa edes jotain osaisin ;D

Uusi jakso alko myös tänään ja tein itelleni lupauksen, että luen aina kotona tunnilla käsitellyt asiat ja näytän seuraavalla koeviikolla ettei me blondit olla niin tyhmiä!


Ajattelin et kertoisin ihan pari faktaa vielä tähän musta näin alkuun, että tiedätte kuka täällä ruudun toisella puolella kirjoittelee :)

1.asun helsingissä
2. käyn helsingin medialukiota, ekaa vuotta
3. harrastan dancehall reggaeta
4. oon 173cm pitkä ja tekisin mitä vaan jos voisin olla lyhyempi
5. oon joskus ihan super puhelias ja välillä(viimeksi toissapäivänä) siihen hermostuu ihmiset ;D


6. haluaisin olla matkaopas, mut oon alkanu miettiny onko se se mun unelma sillä esim kieliin en yritä panostaa vaikka tiedän olevani niissä surkea..
7. oon vielä 16 vuotias ja täytän heinäkuussa 17
8. mulla on maailman söpöin ja ihanin pikkusisko
9. meillä on kaks marsua hihi :)
10. rakastan shoppailua ja kaikkia herkkuja!



Tiina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti