maanantai 18. helmikuuta 2013

wanhat ja penkkarit 2013

Ystävän päivä alkoi koulussa abishow:ta katsellen ja karkkeja syöden ;D Näin ekaa kertaa miten abit lähti rekoilla ajelemaan niin olin ihan super innoissani! Ja tottakai tuli taas sellanen fiilis ettei millään jaksais odottaa omia penkkareita..


 Kävin malmilla kahvittelemassa Hannan ja Kirbyn kanssa äkkiä koulun jälkeen ja annoin Kirbylle pikku lahjan. Siitä nopsaa Ellille tekemään wanhojen kampausta, missä sitte menikin 2 tuntia ja Ellillä kasvoi ja kasvoi jännitys sitä mukaa kun aika kului ja olihan siellä menoo ja meininkiä ;D Elli lähti koululle valmistautumaan ja mä kotiin vaihtamaan vaatteet ja kattomaan tansseja!

Huomaattehan pituus eron mun ja prinsessan välillä..

Perjantaiyö alkokin sitte vähä huonommissa merkeissä..olin ilosesti menossa nukkumaan aikasin, aikasen aamuherätyksen takia, kun iskä huutaa et 'tuutko Tiina kattomaan Tikrua', mun pientä söpöläistä marsua siis. Ja eihän se kovin hyvin voinut, lähettiin siitä lääkäriin ja mun pikkunen nukku pois mun syliin ennen kuin lääkäri ehti ottaa meitä sisälle :( Oli tosi vaikee saada unta eikä fiilikset ollu yöllä/perjantaina mitenkään parhaimmat maholliset ja nukuinki 3 tuntia sinä yönä. Ja taas aamulla laittamaan Ellille hiukset uudestaan ja siitä kouluun kattomaan oman koulun wanhoja..


Illalla katsomaan sitten Tilman ja Akselin wanhoja kunnon tyttöporukalla! Tilma niin kauniina tanssimassa miehen osaa<3 Siitä leffaan Rosan ja Hannan kanssa katsomaan selviytyminen(?) leffaa. Suosittelen todellakin! Sai kyllä itkemään mitä en yleensä tee leffaa kattoessa..Malmille päin käveltäessä kerrottiin Hannan kanssa Rosalle kauhutarinoita malmilla tapahtuneista jutuista ja alkohan siinä kaikkia vähän pelottamaan hahah. Rosa tuli siis yöks ja oli tosi kiva jutella pitkästä aikaa kunnolla mun murun kanssa!


Riikkakin tanssi kauniina wanhat <3 Oli pakko napata yks kuva tänne kamerastani kun lainasin sille kameraani :)

Tiina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti