maanantai 5. elokuuta 2013

it's my birthday

Mulla on niin paljon kerrottavaa kesälomasta, englannin matkasta ja mun synttäreistä et ajattelin aloittaa mun synttäreistä, jotka on ollu tässä nyt viimesin kohokohta. Kaikki tässä postauksessa olevat kuvat ovat ystäviltäni, suurimmaksi osaksi Elliltä. (klikkaa nimeä)


Halusin pitää mun synttärit tällä kertaa tyttöporukalla, ihan vaan senki takia, että vieraita miettiessä tyttöjä tuli noin 30 ja jos olisin kutsunut vielä poika kaveritkin, olisi talo räjähtänyt. ;D

Halusin myös tarjota paljon kaikkea joten ostin erilaisia sipsejä, karkkeja, leivoin kahta erilaista pizzaa ja pätkis mokkapaloja sekä ostin mansikoita. Ja hyvin näytti menevän kaupaksi.



Mun viisi iki ihanaa ala- ja yläaste aikaista parasta ystävää, jotka vielä peruskoulun jälkeenkin ovat ne parhaista parhaimmat <3


Kirby my love<3


Tytöt kuulemma tykkäs tosi paljon illasta. Ja munki mielestä oli tositosi onnistunut ilta. Hyvää ruokaa, seuraa, musiikkia ja mikä parasta ei yhtään draamaa! Mitä ainakin täällä meillä päin näyttää tulevan milloin mistäkin..


Tiina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti