torstai 1. elokuuta 2013

...

Moikka pitkästä aikaa!

Selailin maanantaina erilaisia blogeja ja muistin yht' äkkiä et mullahahan on myös blogi! Kävin sit tsiigaamas tän ja innostuin taas hirveesti kirjottelee, mut mun epäonneks ei sillä hetkellä kone jolla olin toiminu..no nyt kuitenkin pääsin kirjottelemaan. Katotaan vaan kuinkahan kauan jaksan taas sepitellä tänne.


Mun elämäs kaikki on ihan fine tai voisin sanoo jopa et melkein täydellistä, mut koskaanhan ei ihan täydellisesti voi mennä joten en sano. :D Kesäloma on mennyt tosi kivasti; töissä 4 viikkoa, englannissa 2 viikkoa ja nyt alko kunnon loma eilen! Mut tietenkin just ku mulla alkaa loma niin pitää hirveet sateet alkaa..

Olin tosiaan Diacorissa 4 viikkoa töissä erilaisissa tehtävissä. Oli tosi mukavaa ja ihanat työkaverit! Ainut miinus oli ehkä ne herätykset ennen kuutta ja univelat joita kerty ihan kivasti.

Englannissa olin 30.6-14.7Viivin kanssa. Siitä voisin kertoa lisää toisessa postauksessa, joten ei siitä nyt sen enempää.


 Matkan jälkeen olikin jo mun synttärit 18päivä ja oi kun oli ihanat synttärit, poikaystävä kokkaili ihanaa ruokaa, anto lahjan ja vietettiin vaan rauhallista koti-iltaa ihan kahestaan, kukaan ei ollu häiritsemässä. Tietty taas toi mun työ oli vähän häiritsemäs sillä seuraavana aamuna taas herätys..Ja nyt viime viikonloppuna juhlin mun tyttäkavereiden kanssa! Laitan kuvia niistäkin myöhemmin.

Nyt mä lähden valmistautumaan ja kohta B:lle. Ostin muuten myös wanhojen mekon! En malta odottaa enää niitä tanssiharkkoja ja valmistautumista ja sitä prinsessana oloa..

Tiina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti